Naar Acquapendente - Reisverslag uit Acquapendente, Italië van Henri Vossen - WaarBenJij.nu Naar Acquapendente - Reisverslag uit Acquapendente, Italië van Henri Vossen - WaarBenJij.nu

Naar Acquapendente

Blijf op de hoogte en volg Henri

01 Januari 1970 | Italië, Acquapendente

een berichtje van een roodhuid??
Ik smeer alles wat ik kan vinden, yoghurt?? op mijn tere velletje. Ik heb gelukkig nog een selfie toen er nog niets aan de hand was??
Ik heb een foute afslag genomen en moest toen een heel stuk over heel zwart asfalt lopen ik denk dat dat hem gedaan heeft.
En dan denk ik nog Acquapendente daar zal wel een leuk terrasje zijn om af te koelen....tja, ik heb het niet gevonden
Zelfs niet met de hulp van een Italiaanse hulp. Eer raar dorp hier. Heel erg gesloten
Noemen zichzelf het Jeruzalem van Europa dat zegt al genoeg. Of misschien omdat het Lazio is, heel anders dan Toscane. Ook hele oude gebouwen waar niets moois aan is. Kijken hoe het morgen is aan het meer van Bolsano, een rustige wandeling naar het meer. Jullie niet te hard werken??. Veel knuffels van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Acquapendente

Henri

Actief sinds 27 April 2017
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 11156

Voorgaande reizen:

04 Mei 2017 - 31 Oktober 2017

Via Francigena

Landen bezocht: