Van l'hopital de Grosbois naar Haut Pierre le Chat - Reisverslag uit Pontarlier, Frankrijk van Henri Vossen - WaarBenJij.nu Van l'hopital de Grosbois naar Haut Pierre le Chat - Reisverslag uit Pontarlier, Frankrijk van Henri Vossen - WaarBenJij.nu

Van l'hopital de Grosbois naar Haut Pierre le Chat

Blijf op de hoogte en volg Henri

18 Juni 2017 | Frankrijk, Pontarlier

Pontallier de hoogst liggende stad van Frankrijk, de stad van de horloges waar een glas bier 6 Euro kost en waar op zondag niets te zien of te beleven is. Beetje Italiaans historische kern met daarom grote wijken waar megawinkels staan. In de oude kern mag niets veranderen maar wordt het ook steeds saaier. Prachtige dag en 1 terras waar alle toeristen zich verzamelen ik ook wat moet ik anders? Mijn overnachting zit in het centrum. Daar zijn dus ook geen boodschappen winkels. Had ook niet uitgemaakt. Die zijn in Frankrijk allemaal dicht op zondag na half een s'middags. Is even lastig om aan eten te komen voor morgen en vanavond.